the (almost) daily appreciator

Friday, November 10, 2006

the usa had a bunch of philosopher kings

http://www.time.com/time/photoessays/2006/rumsfeld/

somehow the link doesn´t work - sorry, but you can just enter it.

great pics, better words. my favorite pic is the b/w western one, with rumsfeld doing his best eastwood impression, and bush ready to draw when the clock strikes noon. and cheney - well, he looks like the nerd who couldn´t harm a fly, but...
and the best words: socrates has nothing on the unknown unknowns.

2 Comments:

Blogger Senksis said...

Auf der Eintragsseite für den Blog gibt es über dem Textfeld ein paar Funktionsbuttons - unter anderem auch einen, der zwei Kettenglieder zeigt. Markiere das Wort, dass Du verlinken willst oder den nicht automatisch erkannten Link und klicke auf diesen Button: Tadaa! ;o)

1:34 PM  
Blogger tomdwayne said...

Danke!
Das Tolle ist, ich habe ja deinen Link, bevor er in die Linkliste kam, schon auf diese Weise erfolgreich veröffentlicht. Jaja, über die Intelligenz der mächtigsten Männer der Welt lästern, aber selber, tststs;-)

1:14 AM  

Post a Comment

<< Home